Mar 9, 2009

Liena Hangat temui jejaka idaman hati


LIENA HANGAT bersama
suami, Mohd. Zaipul selepas mereka diijabkabulkan
di Masjid Negara semalam.


KUALA LUMPUR - Setelah empat tahun bersendirian, Liena Hangat atau nama sebenarnya, Norazlina Abdul Rahman, 37, akhirnya menemui cintanya dengan seorang jejaka yang membawa mereka ke jinjang pelamin.

Dengan sekali lafaz, Mohd. Zaipul Bahri Ghazali, 35, seorang kakitangan kerajaan, sah menjadi suami Liena yang menerima mas kahwin RM404 berserta wang hantaran RM22,000 berbentuk Sijil Simpanan Premium, Bank Simpanan Nasional (BSN) di Masjid Negara semalam.

Pasangan pengantin itu kelihatan secocok dengan mengenakan pakaian berwarna putih ketika upacara akad nikah yang disempurnakan oleh Pendaftar Perkahwinan, Penceraian dan Rujuk daripada Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Abdullah Hashim, berwalikan bapa Leina, Abd. Rahman Ahmad, 65.

Pada majlis itu, pengantin perempuan menerima sembilan dulang hantaran antaranya ialah mas kahwin, beg dan kasut jenama Louis Vuitton, produk SKII, rantai dan minyak wangi Gucci dan dibalas sebelas dulang kepada pihak pengantin lelaki.

Sementara itu, Zaipul berkata, beliau tidak akan menyekat minat isterinya untuk melibatkan diri dalam bidang nyanyian dan lakonan, malah akan sentiasa memberi sokongan kepadanya.

No comments: