Mar 16, 2009

Nasreen Ngasri bertunang


NASREEN bersama tunangnya, Nor Azlin.


KUALA LUMPUR - Buat pertama kali, pelakon dan penerbit Nasreen Ngasri, 26, 'menayangkan' kekasihnya dalam majlis pertunangannya yang berlangsung di kediaman keluarganya di Jalan Ipoh di sini semalam.

Jejaka yang bertuah itu, Nur Azlin Rahmat, 34, ialah seorang pegawai pemasaran di sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur. Penampilan Nur Azlin sekali gus menolak desas-desus kononnya tunang Nasreen ialah seorang ahli perniagaan bertaraf jutawan.

Nasreen yang lebih dikenali sebagai Darling bersyukur majlis pertunangannya berjalan lancar dan berharap berita pertunangannya itu akan melenyapkan semua kontroversi yang pernah tercetus sebelum ini.

"Dia orang biasa, bukannya orang kaya atau jutawan seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini. Saya suka dia kerana dia amat memahami dan menerima saya seadanya.

"Malah, pada awal perkenalan kami, dia tidak tahu yang saya ini seorang pelakon, kerana itu dia kenal saya sebagai Nasreen Ngasri bukannya Darling seorang pelakon," ujarnya.

Menceritakan detik perkenalan mereka, Nur Azlin memberitahu, ia terjadi pada tahun lalu apabila mereka diperkenalkan oleh seorang rakan dan setelah itu mereka menjadi rapat.

No comments: