Dec 13, 2008

Dia penipu besar, saja nak simpati - Shamsul




KUALA LUMPUR - "Dia penipu besar!''
Demikian reaksi pengarah muda, Shamsul Datuk Yusof, 25, mengenai kenyataan Diana Danielle mengenai insiden pergaduhan mereka yang membawa kepada laporan polis baru-baru ini.

Kata Shamsul, apa yang diberitahu Diana kepada pihak media adalah keterlaluan dengan tujuan meraih simpati.

"Kalau betul saya tumbuk dia lima kali, mesti muka dia sudah lebam teruk,'' katanya kepada Kosmo! semalam.

Kenyataan itu adalah yang pertama dibuat Shamsul mengenai insiden pergaduhan tersebut.

"Dia ajak saya makan malam di rumah dia. Bila saya datang, saya tengok ada lelaki lain bersama dan saya tanya siapa lelaki itu, tetapi tiba-tiba dia naik angin.

"Kami mula bergaduh kecil dan masa itulah Diana minta hubungan kami diputuskan. Seperti biasa bila bergaduh, dia mula memukul muka dan mencakar-cakar badan saya.

No comments: