Dec 12, 2008

Kami bukan pasangan kekasih - Diana


SAAT mesra Diana dan Shamsul sebelum hubungan mereka retak disebabkan insiden pergaduhan pada 6 November lalu.


KUALA LUMPUR - Pelakon berdarah kacukan, Diana Danielle, 17, semalam buat pertama kalinya menafikan bahawa beliau pernah menjalin hubungan cinta dengan pengarah muda yang juga anak jutawan filem, Shamsul Datuk Yusof.

Katanya, selama ini mereka hanya 'berkawan' rapat tanpa hasrat menjalinkan hubungan serius, jauh sekali untuk mendirikan rumah tangga.

"Sebelum ini pun tidak pernah keluar daripada mulut saya sendiri yang kami ini bercinta. Saya masih muda dan saya tak fikir pun hendak kahwin dengan dia (Shamsul)," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran butik baru Lord's Tailor di Kuala Lumpur semalam.

Ini pertemuan pertama Diana dengan media sebaik kembali dari Jakarta selepas insiden beliau dikasari oleh Shamsul pada 6 November lalu.

Insiden itu membuatkan Diana cedera di pipi dan mendorongnya membuat laporan di Balai Polis Ampang Jaya.

Kenyataan Diana bahawa beliau tidak pernah berkasih dengan Shamsul diakui oleh ibunya, Norsiah Ramli yang turut berada pada majlis ini.

"Pernah ke keluar dari mulut anak saya yang mereka ini pasangan kekasih?'' tanya Norsiah.

Diana juga nekad dengan keputusannya untuk tidak menarik balik laporan polis terhadap Shamsul sekalipun ibu pengarah muda berkenaan, Datin Fatimah Ismail ada membuat rayuan.

No comments: